hari raya di rumah che nordin bin che su dan azizah hamzah(my parents)

Published September 19, 2010 by chenorzie

sambutan raya tahun ni saya rasa tidak semeriah tahun-tahun yang lalu sebab keluarga saya telah berpindah rumah.Banyak kenangan indah di rumah dulu sebab selama 19 tahun kami sekeluarga diami rumah tersebut.Lupakan kenangan yang lalu.huhu.hhhhmmmm…kuih raya kakak saya beli je sebab ma saya tak sempat nak buat kuih sebab tak de sape yang nak tolong dye,klau nak harapkan adik saya yang sorang kat umah tu memang tak siap-siap la kuih raya.Pada hari raya yang pertama,kami sekeluarga menikmati sate dan nasi dagang.Ma saya memang terror membuat nasi dagang.Ni bukan nak menunjuk tapi memang kenyataan…hehe..Lepas tu kitorang pegi umah atuk dua-dua belah ma dan abah,makcik dan pakcik saudara belah mak saya.Pastu balik umah.LETIHNYA!!!!!!!!huhuhuhu..Hari raya seterusnya kitorang teruskan rutin di hari raya,ziarah rumah saudara,makan dan sebagainya….Wlaupun hari raya tahun ni saya rasa tak meriah tapi saya gembira sebab dapat berkumpul satu keluarga bergelak ketawa,tengok cerita hantu sama-sama..Pada masa yang sama juga,saya dapat berjumpa dengan sorang ‘ahli keluarga’ saya yang sudah lama kitorang tak jumpa..okey…sekian di sini saja coretan saya untuk kali ini(wlaupun coretan saya tidak menarik)hehehehe….salam

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: